Školím

Veškeré mé workshopy a školení jsou interaktivní, ať už offline nebo online. Učím metodou „train the trainer“, tedy pouštím vás do své kuchyně. Ukazuji, jak mám vše nastavené, kam kliknout, co kde propojit, jak si vše nachystat i jak na základě informací získaných na workshopu trénovat dále třeba své kolegy. Během mých workshopů si vše sami zkoušíte a aktivně spolupracujete ve skupinách. Flexibilně reaguji na vaše dotazy a v průběhu workshopu umím přizpůsobit obsah vašim potřebám. Umím i více povídací školení, ale obávám se, že vás stejně brzy strhnu k nějaké aktivitě 🙂

Obsah i časová dotace níže uvedených workshopů je orientační, dá se různě kombinovat a nachystat na míru potřebám účastníků. Pokud hledáte workshop pro svůj tým, napište mi na katerina@svidrnochova.cz. Pokud jste jednotlivec, mrkněte na individuální konzultace a napište mi, dle zájmu ráda vypíšu workshopy i pro veřejnost.

Práce na dálku

Délka trvání: 2 hodiny

Kurz se vám bude hodit, pokud řešíte alespoň jedno z uvedených témat:

  • jste tým nebo freelancer a potřebujete své aktivity překlopit do online
  • mezi tyto aktivity patří vaše kurzy, pracovní porady, setkání s klientem, setkání s donorem, členské schůze, běžná práce v týmu
  • nevíte, který z online nástrojů si vybrat nebo nemáte čas si je otestovat

Obsah:

  • jak vytvořit atraktivní online setkání, kde se publikum zapojí
  • technické zajištění online setkání (vybavení, nástroje pro videokonference)
  • jak funguje Google Meet, Zoom, Webex, Jitsi, Whereby a další nástroje (pokud vás zajímají nástroje z balíčku Office 365, např. Teams, mrkněte na nabídku kolegů z Digiskills)
  • práce s hlasem a řečí těla
  • další vychytávky, které posunou vaše setkání na efektivní úroveň (icebreakers, aplikace pro evaluace, hlasování, dotazníky, sdílené dokumenty, virtuální nástěnky, whiteboards)

Digitální transformace organizací

Délka trvání: 6 hodin

Kurz se vám bude hodit, pokud řešíte alespoň jedno z uvedených témat:

  • plánujete přechod na online cloudový nebo CRM systém
  • děláte spoustu pracovních procesů složitě a ručně
  • jste v týmu nejednotní a chybí vám systematická digitální kultura
  • máte nepořádek v dokumentech, pracovních online nástrojích, přístupech do online aplikací a systémů
  • potřebujete jednoduchá řešení v souladu s GDPR
  • jste zahlcení e-mailovou komunikací
  • nemáte systém v zadávání úkolů, nedotahujete věci do konce, chybí vám strategie
  • pracujete spolu na dálku a cítíte, že by to šlo dělat lépe

Obsah kurzu:

  • digitalizace a výzvy digitálního věku pro pracovní týmy
  • nové trendy v digitalizaci
  • možnosti cloudu a online komunikace
  • proces implementace digitálních systémů
  • přehled nástrojů a aplikací
  • nastavování procesů a komunikace v týmu – jak vést efektivně porady, jak zvládnout komunikační rozepři, jak se vyhnout komunikačním šumům, jak vést konstruktivní dialog
  • digitální minimalismus – jak žít v digitálním světě a nezbláznit se

Grafický nástroj Canva

Délka trvání: 4 hodiny

Kurz se vám bude hodit, pokud řešíte alespoň jedno z uvedených témat:

  • chcete se pořádně naučit ovládat grafický nástroj Canva
  • nemáte k ruce grafika – alespoň tak často, jak byste potřebovali
  • potřebujete vytvářet plakáty, letáky, brožury, výroční zprávy kvalitně a levně
  • tvoříte rychlé vizuální promo materiály na sociální sítě
  • chcete si rozšířit obzory v nabídce dostupných online aplikací pro prací s grafikou, které doplňují Canvu
  • chcete vizuálně i obsahově posílit brand

Obsah kurzu:

  • přihlášení do Canvy a nastavení účtu
  • práce s šablonami
  • základní úpravy šablony
  • úprava fotek a nahrání vlastních obrázků
  • sdílení a export grafiky
  • rozšířené možnosti úpravy šablony

Tento kurz nabízím i pro pokročilé uživatele Canvy, kde se naučíte spousty dalších vychytávek a možností, o kterých jste možná ani nevěděli.

Nejen online vychytávky pro efektivní práci

Délka trvání: 4 – 6 hodin

Kurz se vám bude hodit, pokud řešíte alespoň jedno z uvedených témat:

  • děláte spoustu pracovních procesů složitě a ručně
  • nemáte čas a ten co máte, potřebujete využít na maximum
  • baví vás zlepšováky a chcete mít přehled o dostupných online vychytávkách
  • jste polyfunkční a potřebujete kombinaci aplikací pro různé oblasti práce
  • trávíte příliš času na neefektivních pracovních poradách
  • jste zahlcení e-mailovou komunikací
  • používáte nebo chcete přejít na G Suite a vytěžit z něj maximum
  • chcete využít potenciál digitálních technologií a nemáte prostor si vše otestovat sami

Obsah kurzu:

  • online nástroje pro jednodušší administrativu
  • online nástroje pro jednodušší komunikaci
  • online nástroje pro radost
  • efektivní práce s časem, smysluplné pracovní porady
  • zadávání a delegování úkolů
  • Google Workspace, Google pro neziskové organizace, Google aplikace

Komunikační a marketingová strategie na internetu

Délka trvání: 6 – 8 hodin

Kurz se vám bude hodit, pokud řešíte alespoň jedno z uvedených témat:

  • máte v plánu spustit novou komunikační kampaň
  • chybí vám ucelená komunikační strategie s přesahem do marketingu
  • cítíte, že o vás veřejnost a potenciální dárci málo ví
  • plánujete překopat brand
  • sociální sítě moc neprožíváte, ale rádi byste do nich šlápli více
  • potřebujete sjednotit tým a ujasnit si vize a cíle
  • plánujete nový web

Obsah kurzu:

  • základní techniky funkční komunikační strategie s přesahem do marketingu
  • fáze komunikační strategie – jak ji připravit, naplánovat, spustit a evaluovat
  • výkop vlastní komunikační strategie
  • ochutnávka týmových technik pro kreativní řešení – design thinking, agile, scrum
  • práce s týmem a využití nových technologií pro efektivnější práci

Další témata, kterým se věnuji:

  • konzultace pro učitele a lektory – jak nastavit online vzdělávání interaktivně a hravě
  • bezpečnost na internetu pro rodiče a dospěláky – jak zabezpečit domácnost, práci, GDPR
  • bezpečnost na internetu pro teenagery – hravou formou na bázi zkoušení si online aplikací pro grafiku a sdílení vstupujeme do témat jako je kyberšikana, ochrana soukromí, chování na internetu, hesla, bezpečná práce s počítačem
  • nenásilná komunikace a konstruktivní řešení konfliktů
  • sebeřízení organizací – fungování týmů bez šéfů

Ceník

Cena workshopů se odvíjí od základní sazby 3 000 Kč/hodina. Ve finální ceně se odráží, co přesně potřebujete, kolik vás bude, v jakém formátu a kde chcete workshop zrealizovat a jaké jsou vaše finanční možnosti. Napište mi a společně to vymyslíme.

Učastníci získají prezentaci plnou tipů a odkazů na nástroje včetně návodů k jednotlivým aktivitám.

Co o mých workshopech říkají účastníci? Podívejte se na reference.